2014. november 4., kedd

My story...

                                                    Part 12.


 Az órák után Nick kézen ragadott és csak vezetett....Nem tudtam hova megyünk majd egy saroknál megállitott elvette a kendőm és bekötötte vele a szemem....Mikor levette a szememről a bársonyosan puha kendőt megdöbbenve láttam milyen szépen dekorált fodrászhoy vitt...
-Ez most komoly?-kérdeztem megdöbbenten...
-Igen...láttam mennyire vágytál hogy elmehess és gondoltam intézkedem ...-mondta és csak mosolygott felém minta várna valamit.Nekem sem kellet sokáig eszmélnem hogy rájöjjek mire is vár valójában...
Majd gyorsan felkaptam a ruhát amit Nicktől kaptam és megpordültem hogy a szoknya meglebbenjen.Nick egy darabig csak nézett rám majd kigyögött egy pár szót:-Gyönyörű vagy .Rajtad jobban néz ki mint a fogason .-nevetni kezdett és én megosztottam vele a boldogságom.
Meghajoltam mintha valami hercegnő lennék csak a hangulat fokozzam.A hajjammal nem csináltattam sok mindent.Jobbnak láttam igy kibontva.Nickel elindultunk a suli tornaterme felé.Nicen egy gyönyörű fekete öltöny volt és olyan csinosan állt rajta .Amint beléptünk a fényben úszó gyönyörűen dekorált tornateremben elállt a lélegzetem.Sokat táncoltunk Nickel de nem voltak lassú számok inkább olyan pörgősebbek..miféle bál az ilyen...Amikor pontosan 12:00 ütött az óra Egy lassú romantikus zene következett.Nick jól magához húzott és úgy folytattuk a táncot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése